1. Algemeen
1.1. Eigendom website
De website is eigendom van Borduren by Kirsty in zijn geheel evenals de toekomende rechten. Elke overname, gedeeltelijk of in zijn geheel, is onderworpen aan de toestemming van de eigenaar.
1.2. Aanvaarden van de voorwaarden
De klant erkent op het moment van bestelling kennis genomen te hebben van de algemene voorwaarden en verklaart ze zonder enige voorwaarden te aanvaarden. Deze algemene voorwaarden beheersen de relatie tussen Borduren by Kirsty en de klant. Deze algemene voorwaarden hebben voorrang op alle anderen die op andere documenten zouden staan.
2. Openingstijden en communicatie
2.1. Bereikbaarheid telefoon en mail
Borduren by Kirsty is bereikbaar van maamdag t/m vrijdag tussen 09.00-16.00. Op zaterdag en zondag is Borduren by Kirsty gesloten.
2.2. Openingstijden winkel
Onze winkel in Stadskanaal is geopend op maandag t/m vrijdag (09.00 – 16.00)
2.3. Communicatie
Klachten, opmerkingen, bestellingen, retournaties en andere belangrijke kwesties dienen altijd via info@bordurdenbykirsty.nl of telefonisch gemeld te worden. Borduren by Kirsty doet zijn beste om berichten via andere kanalen af te handelen. Wij kunnen echter niet garanderen dat deze zaken via whatsapp, Instagram, Facebook of Facebook Messenger opgemerkt en afgehandeld worden.
3. Producten
3.1. Foto’s van producten
Foto’s van producten, vallen niet onder de contractuele verbintenis. Borduren by Kirsty kan niet aansprakelijk worden gesteld in het geval van afwijkingen. Dit geldt ook voor stoffen en kleuren. Borduren by Kirsty is niet verantwoordelijk voor (kleur)afwijkingen ten gevolge van beeldschermkwaliteit.
4. Prijzen en informatie
4.1. BTW
Alle op de website en in andere van Borduren by Kirsty afkomstige materialen vermelde prijzen zijn inclusief btw.
4.2. Programeer- en typfouten
De inhoud van de website wordt met grote zorgvuldigheid samengesteld. Borduren by Kirsty kan echter niet garanderen dat alle informatie op de website te allen tijde juist en volledig is. Alle prijzen en overige informatie op de website zijn dan ook onder voorbehoud van programmeer- en typfouten. Borduren by Kirsty is niet gehouden uitvoering te geven aan een overeenkomst die onder invloed van een dergelijk gebrek tot stand is gekomen.
5. Bestelling
Het automatisch bestellingssysteem geldt als bewijs voor de soort bestelling, de inhoud en de datum. Borduren by Kirsty bevestigt uw bestelling op het e-mail adres dat je ons doorgezonden hebt. De verkoper is verbonden aan de door hem opgegeven informatie: In geval van fouten bij het opstellen van de coördinaten, kan de verkoper niet verantwoordelijk worden geacht indien het product niet kan worden geleverd. Vergeet vooral niet om de referentie van uw bestelling in al uw mededelingen aan Borduren by Kirsty te vermelden.
6. Levertijden
6.1. Algemeen
Borduren by Kirsty stelt alles in werking om de uitvoering van uw bestelling en de verzending per post zo snel mogelijk af te handelen. De aangegeven levertijden, die op elke productpagina te vinden zijn, dienen slechts als indicatie en niet als bindende termijn. In geval van overmacht zal de klant zo spoedig mogelijk op de hoogte worden gesteld van de vertraging.
6.2. Ingang levertijd
De levertijd gaat in nadat het bedrag is betaald. Openstaande bedragen dienen binnen 14 dagen betaalt te worden. Wanneer je een bestelling doet via de webshop betekend dit dat de levertijd ingaat nadat je een bevestigingsmail van ons hebt ontvangen.
7. Retourrecht
7.1. Algemeen
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, dit wordt het herroepingsrecht genoemd. Je hebt na de annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen.
Onze producten worden op maat gemaakt voor onze klanten. De producten die op maat zijn gemaakt zijn uitgezonderd van het ontbindingsrecht. U kunt dit terug vinden in de productomschrijving.
7.2. Melden van retournatie en retourformulier
Om gebruik te maken van het herroepingsrecht dient je ons (Borduren by Kirsty) eerst te informeren. Dit kan je doen door een mail te sturen naar info@bordurenbykirsty met de vermelding dat je een artikel wilt annuleren of retourneren Borduren by Kirsty zal daarna het retouradres meedelen en je vragen om het meegestuurde retourformulier in te vullen. Hierdoor kunnen wij jou (bank) gegevens makkelijk terug vinden. Zonder het retourformulier behandelen wij de retournatie niet.
7.3. Goedkeuring retournatie
Let wel op dat wij het recht voorbehouden om een retourzending goed te keuren al dan niet. De producten dienen bij ons in originele, ongebruikte en onbeschadigde staat (inclusief documentatie) terug te komen. Voor retourneringen die beschadigd, te laat of zonder gegevens worden geretourneerd worden administratieve kosten van €25 ex. btw in rekening gebracht.
7.4. Terugbetaling
Wanneer de retourzending bij ons ontvangen is krijgt je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. De terugbetaling aan de consument gebeurt na ontvangst en controle van de retour gezonden goederen (en retourformulier) via het betaalmiddel waarmee de bestelling betaald werd, tenzij anders afgesproken tussen consument en de verkoper.
7.5. Retouradres
Het retouradres: Steenhouwer 19A/B, 9502 EV Stadskanaal
8. Verzenden
8.1. Pakket komt retour naar Borduren by Kirsty
Wanneer een pakket niet door jou in ontvangst worden genomen of opgehaald bij het afleverpunt en retour wordt verzonden naar ons, betalen nog eens eenmalig de verzendkosten. Wanneer het pakket daarna weer retour wordt gestuurd naar ons, zijn de verzendkosten voor jou rekening.
8.2. Pakket niet aangekomen of schade
Borduren by Kirsty geeft pakketten af aan externe postbedrijven, zoals PostNL. Wanneer het pakket is afgegeven hebben wij geen invloed meer op het pakket. Dit betekend dat wanneer pakketten zoek raken of er schade is, Borduren by Kirsty slechts in overleg kan gaan met de externe postbedrijven om een oplossing te zoeken, maar geen verantwoordelijkheid draagt voor de kwijtgeraakte of beschadigde pakketten.
9. Overmacht
Onder overmacht wordt verstaan bedrijfsstoornis van elke aard, zoals staking, transportmoeilijk¬heden of de weigering tot nakoming van een overeenkomst tussen ons en een onzer leveranciers. Indien wij voorzien dat ten gevolge van overmacht de gesloten overeenkomst door ons in het geheel niet zou kunnen worden nagekomen, hebben wij te onzer keuze het recht de overeenkomst ontbonden te verklaren dan wel de nakoming van onze verplichting op te schorten, in beide gevallen zonder dat een van de partijen aanspraak op schadevergoeding kan doen gelden
Wij wensen iedereen een vrolijk pasen. Hebben jullie onze schattige konijntjes al gespot op de website? Nu verkrijgbaar met geboortedatum en... lees verder »
Vandaag een prachtige bestelling mogen maken voor Kral keukens en Interieur. Waarom softshell jassen, poloshirts, polosweaters en... lees verder »